2008. november 13.

Milyen alkalmazásokat használok?

Kedves hozzászóló barátomnak, bob011-nek volt a jó tippje, hogy leírjam, melyek is azok az utólag telepített alkalmazások, melyeket effektíve használok is a mobilomon. Íme ezek listája:

Google térképek - elég rossz vagyok a tájékozódásban, ezért kell nekem
Handy Calendar - mivel megkaptam ingyen, fordítás fejében, és mert sokkal jobb, mint a beépített
Handy Alarm - ugyanaz az indoklás, mint a fenti
Golf Pro 2 - rajta van a telefonon, néha nagyon unalmas percekben játszadozom vele
Screenshot - nektek készítem vele a szép képernyőket
WorldMate - árfolyamokat számol, ehhez kell
Menstral - nőknek kötelező kis alkalmazás, mostanság és még áprilisig nem kell használnom
Gmail - levelezésre
Fring - csevegésre, mikor külföldön vagyok és van wifi

Köszi a tippet :-D

3 megjegyzés:

muellah írta...

Opera Mini: nélkülözhetelen böngésző

Skyfire: böngésző, ha nagyon flash orientált oldalakat nézegetnék.

TIM (The Incredibel Machine): logikai játék az unalmas percekre, bár már kivégeztem... :)

Guitar Legend: instant Guitar Hero pótlék néha

Handy Alarm: ua. mint te

iziSHOP és EME Java Tárca: parkolás és autópálya matrica fizetéshez

Gmail app: emailnézegetéshez

LCG Jukebox: zenehallgatás

Conversation: csoportosítja az SMS-eket thread szerűen

Google maps: értelemszerűen

Fringe: ua. mint te

Virtual Pocket Map: Budapest térkép, offline is működik, kereshető utcanevekkel

meg persze saját theme, kisebb customizálások...

Névtelen írta...

Sziasztok!

Bár vagy fél éve - éve olvasom a Blogot, de még hozzá nem szóltam soha. Csöndes olvasó volnék vagy mi:)

Bár most nincs meg a telefonom, mert sajnos elromlott a kicsike és nem is kecsegtettek sok jóval:(

Nem világítanak az alsó gombok. Felküldték Pestre javításra. Bár ahonnan vettem elmondták, hogy ne lepődjek meg, ha valami koholmány indokkal visszaküldik (beázott, ilyesmi), mert nagy szokásuk.

No, de hogy a témához is hozzászóljak:

Amit én használok:

1. Játékok
ZUMA (legjobb játék:))
Póker játékok
2. Gmail
3. Fring
4. mobiola webcam
5. Bluetooth RC (bár használata még nem nagyon megy)
6. smartmovie

Névtelen írta...

Sziasztok!

Bár vagy fél éve - éve olvasom a Blogot, de még hozzá nem szóltam soha.

Bár most nincs meg a telefonom, mert sajnos elromlott a kicsike és nem is kecsegtettek sok jóval:(

Nem világítanak az alsó gombok. Felküldték Pestre javításra. Bár ahonnan vettem elmondták, hogy ne lepődjek meg, ha valami koholmány indokkal visszaküldik (beázott, ilyesmi), mert nagy szokásuk.

No, de hogy a témához is hozzászóljak:

Amit én használok:

1. Játékok
ZUMA (legjobb játék:))
Póker játékok
2. Gmail
3. Fring
4. mobiola webcam
5. Bluetooth RC (bár használata még nem nagyon megy)
6. smartmovie

Lackó