2009. október 7.

Nokia Multimedia Transfer

Az Apple és Nokia viszonya kicsit mindig olyan fura volt. A Nokiának nyilván a sok millió és millió felhasználóval rendelkező Windows platformok támogatása érte meg legjobban. A sok millió felhasználós Apple tulajdonosok pedig mindig megoldották valahogy... egyszerűen Bluetooth-on keresztül kapcsoltam össze a gépet és a telefont, majd Browse device-val letöltöttem a telefonról mindazt, ami kellett.

No de mostantól a Nokia Multimedia Transfer nevű alkalmazás segít a fotók, videók áttöltésében, az Itunes szinkronizálását is elvégzi - állítólag. Az alkalmazást letöltöttem, telepítem és máris írok a tapasztalatokról.

Update: Úristen!!!! Felejtek!!! Már foglalkoztam ezzel a Multimedia Transferrel, igaz akkor nem volt valami jó az alkalmazás, most picit jobbnak tűnik. De még azért is írok róla!!!

Nincsenek megjegyzések: