2010. október 29.

A felvevő szoftver

Egyik kedves blogolvasó kért meg arra, hogy írjam meg, honnan is vásároltam meg a ReMo Recordert - nos hát innen, az OVI üzletből. Igen ám, de most már csak a Trial változat érhető el... A gyártó a SpesCom, ám weboldalukon nem érhetőek el a termékek. Találtam egy hivatkozást a Remo Vault oldalra, ahol elvileg ezt a terméket is meg lehet találni, nos nekem nem sikerült.....
nem is csodálom, hogy a Nokia boltja nem tudott számlát adni. Megnéztem, az alkalmazás valóban ott van a telefonomon...

1 megjegyzés:

Elemir írta...

Szia!

Nem tudnál ajánlani nekem egy hozzáértő szerelőt?
Sajnos én az E65-el nagyon ráfáztam, eddig minden egyes évben szerelni kellett valamit:(

Most épp nincs hangszórón hang. Szalagkábelt, hangszórót, meg még valamit cseréltek. Amikor beleraktam a kártyám semmi hang ismét.

most elküldték felküldték Pestre valami szervizbe IC cserére, de én már nem értem az egészet:(

Minden decemberben van valami...
1. Nem világított a gombsor, 1 hónap!!!
2. leejtettem köv évben, kép kiment
3. nincs hang, már 1 hónapja nincs telefonom... :(

Nagyon megbántam, pedig nagyon szeretem... :(