2008. március 28.

Mac-es lettem

A nagy csend ennek is tulajdonítható, hogy átállás volt. Történt ugyanis, hogy a gép, amit a cég biztosított nekem, és Gigabajt névre hallgatott, egyszer csak felmondta a szolgálatot. Annyira belassult, hogy szövegszerkesztőt és iTunes-t egyszerre nem lehetett rajta futtatni. A rendszergazda azt mondja, hogy a rendszer megzakkant, és újrahúzza. No de ehhez migrálni kellett.
Mivel kedvesem épp most cserélte le PowerBook G4-es gépét egy MacBook Pro-ra, ezért az a gondolat támadt, mégse adjuk el a PowerBook-ot, hanem tartsuk meg, és úgy éltem végéig, de legalább 10 évig használjam. Szerintem ne is rossz befektetés.

Őszintén aggódtam, hogy az E65-öt nehezen tudom majd használni, de Hála Istennek csalódni kellett. A gépnek eleve van egy szinkronizációs kiegészítője, az iSync. Amihez a Nokia weboldaláról le kellett tölteni egy kiegészítőt. És kész. Az Adress Book nevű alkalmazást használom a telefonszámok tárolására, az iCal-t vagyis a beépített naptárt a napárbejegyzések kezelésére. Ennyi az egész. Igaz, még nem találtam meg annak módját, hogy kis alkalmazásokat telepítsek, de biztos az is tuti egyszerű. Csak annyi, hogy nem magyar, hanem angol minden - de végül is értem Hála istennek ezt a nyelvet. Kíváncsi vagyok, mikor unom meg :-D

Képek is születtek.


Nincsenek megjegyzések: