2008. március 11.

Tisztítás

Elvittem a telefonomat tisztíttatni. Nem mintha nagyon sok poros helyen járnék, de a képernyője a telefonnak nagyon hamar megtellik kis szöszökkel és hát azt ki kell takarítani. Telefon szétcsavaró készülékem meg nincs, nem is értek hozzá, így hát gondoltam én, profikra bízom, elviszem egy kis szervízbe, GSM boltba.

Ami nem volt olyan egyszerű feladat: a Blaha környékén két kis GSM boltba is bementem, az elsőben elhajtottak, hogy el kell küldjék a szervízbe, bonyolult szétszedni. A másikból én menekültem ki, kis arabok ültek a boltban, néztek engem, mint havat Afrikában, hogy mit is akarok én? Nem lopott telefont akarok eladni? Akkor nem segíthetnek, ők csak ehhez értenek.

Majd eszembe jutott, hogy jártam én egy boltba, ahol rendeseknek tűntek az emberek. Ez az mGSM bolt lenne a Mammut oldalánál, nos hát el is mentem oda, ahol mondták 1500 pénz és egy óra, megvan. Kivettem az aksit, memóriakártyát, a tartalék teszttelefonba - E51-es - áthelyeztem, majd otthagytam a telefont. Két óra múlva visszatértem, a telefon tiszta meg minden - igaz regisztráltak hírlevelükre, amit én ugyan nem kértem, de üsse kavics, nem baj ez!

Ti hova vinnétek szervízbe telefonotokat? Vagy hova vittétek?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy Sim kártyával szét lehet szedni az egész telefont, plusz egy megcsiszolt csavarhúzóval kicsavarozni ha nincs torx kulcs :P

fecogee írta...

nokia szerviz győr. mindenhez van alkatrész és javítanak is.
3750 ft egy előlap munkadíjjal. szerintem jó ár :)