2008. június 12.

Fotók

Akkor itt vannak a fotók a telefonról, az új házról. Enjoy.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia! Ismét betévedtem az oldaladra. Valószínü egyformán (sokat) piszkáljuk a telefonunkat mert én meg a minap rendeltem meg egy mocca elö/hátlapot egy svéd oldalon. Nálam csináld magad mozgalom lesz. Youtubeon megnéztem hogy kell lecserélni az elölapot.
Apropopó svéd... ma délelött bekattant nekem, hogy magyar menürendszert akarok! Kis keresgélés után belevágtam, megizzadtam, szitkozódtam (hogy miért nem volt jó nekem az angol), de végül sikerült! Pár telepitö fájlt trükkösen távolitani kellett mert ujrainditás után percekig telepiteni akart szegény telefon. Pár programot sikerült "szkráccs"-bol ujra telepiteni de vagy 3-4 program nem hagyta magát. A telepitö kezelöben ott volt a misztikus a0000bc9.sis (Divx player ;) ) telepitöje de nem volt hajlandó újra telepiteni. (Megoldás: adatkapcsolat keresni a rejtett fileok között is és törölni) és kész...
Egy kis extra kütyü amit lehet kipróbálsz majd...1G adatforgalmad engedett ujabban a szolgáltatóm (Comviq.se) és felbátorodván jött az ötlet: Hallgassam a Kossuth rádiót a telefonon (pár órás napi hallgatás belefér) Internet Radio v1.00.S60v3 program telepitése után megadtam a Kossuth stream adatait és lám lám! Szól-a-rá-di-ó...illetve a telefon!
Nagyon teszik, hogy nem csak offline mp3 formátumban hallgatok meg egy egy kedvenc adást. A többi csak címszavakban. Fring megy. SIP hivás a Fring kliensen nagyszerüen megy. Használható volt a reptéren mikor megérkezett anyám és apám nem volt skype közelben "beszóltam" a vonalas telefonra külföldre "ingyen" elviselhetö hangminöséggel a 12voip elöfizetésem használva. Polgárpukkasztásnak telepitettem egy ujabb iphone témát, hogy a kollegámat cikizzem;)

Rendhagyó Cuppantás

Ferkó

Vass Enikő írta...

Szia!

Köszi a beszámolót, bocsi a késői reagálásért. Küldjél fotókat majd az új előlapról!!!!

minden jót!
enikő, a vass