2008. július 20.

A frissítés

Megvolt. Pc-ről ment. Apple-t nem támogatja a Nokia :-D.
Muellah kérdezte, hogy megérte frissíteni? Igen, megérte, írhatok róla. De körülbelül ennyi. Semmi látható változást nem tapasztalok. Ha a neten utánna olvasok, biztos kiderül, hogy valami al-al-alkalmazás gyorsabb lett és biztonságosabb, de ennyi.

Ugyanúgy csak egy ébresztést lehet beállítani, ugyanúgy rosszul kezeli a rejtett w-lanhoz való kapcsolódást. És nem mentette el az egyik kis programomat, a Wellness Diary-t, úgyhogy azt telepíthetem újra. Mintha gyorsabb lenne a telefon.... És a screenshot progesz előlről kezdi a képernyőképek számozását...

De legalább van új firmware!! :-D

A net szerint az újdonságok (lusta vagyok lefordítani, felét őszíntén nem is értem):

Messaging
* Reading of SMS time stamp information unified between regions
* SMS sending from SIM Toolkit - Profile 07 improved
* Unicode Handling with Turkish characters corrected
* Correction to fetching email from freemail server
* Intellisync: Slowness of searching a contact for the first time corrected

Others
* Operator name list updated
* Start-up settings updated
* Settings Wizard updated
* Start-up date changed to 1.1.2008
* Correction of DRMClock behaviour with NITZObserver with negative time zone values

8 megjegyzés:

muellah írta...

hát, akkor nem sietek vele...
majd egy esős-unalmas délutánon nekikezdek.

Névtelen írta...

Hát nekem nem jelzi az updater h lenne új firmware pedig csak 2.0633.65.01-es.Valami ötleted nincs mi lehet a probléma?

Vass Enikő írta...

Szolgáltató függő a telefon? Ha igen, azoknál kicsit macerásabb és azoknál előfordul, hogy nem jelzi ki.

Névtelen írta...

Független telefon,csak nemtudom mennyire megbízható forrásból van mert nem én voltam az első tulaj,úgy kaptam.

Vass Enikő írta...

http://ne65.blogspot.com/2007/12/firmware-frissts-ha-hlzatfgg-telefonunk.html

próbáld ki ezt, nekem nem kellett, úgy hogy ha műxik ez a módszer, kérlek jelezz vissza

minden jót!
e.

Névtelen írta...

Végül a ProHardweres leírás alapján sikeresen megcsináltam! :)
Köszi a segítséget! :)

ui.:Ötlet a bloghoz, sztem bemutathatnál még több hasznos programot, esetleg kiegészítőket azoknak akik nemrégóta e65 tulajok :)

Névtelen írta...

akarom mondani ProHardver :P

Névtelen írta...

Szia. Megcsináltam ezt a frissítést, azóta nem kapom meg az mms-eket, és az internet, wap beállítások sem működnek. (Csatlakozás nem áll rendelkezésre!) Valaki pls adja meg a pannonos beállításokat...(Ügyfélszolgát hiába hívtam)