2007. szeptember 12.

Letöltés menüpont - további alkalmazások

A Menü/Letöltés menüpontnál további alkalmazásokat tudunk telefonunkra letölteni. Érdemes wi-fi-re csatlakozva tenni mindezt, hogy ne a 3G-s internet 10 kilobitjeink fogyjanak.



A letöltésnél az első a Golf Pro Contest játék - ami ingyenes. A játékot akár a telefonra is te telepíthette volna a Nokia, de nem tette - hadd dolgozzunk meg érte. A golfos játék egy 3 dimenziós játék, igazi profi golfozóknak. Teljesen szép a grafika, igényesen ki van dolgozva minden apró részlet - ajánlom letölteni mindenképp.



A következőt, a Reuters-t nem töltöttem le, annál inkább a WorldMate-ot.

A WorldMate az igazi kis átváltó, időjárás előrejelző és más időzónákat mutató kis program. A pénznemek között átváltó az adatokat az internetről tölti el, tehát naprakész - már ha frissítjük elég gyakran. A második az időjárást mutatja, így.





Az öt napra előre szóló jelzést is le kell tölteni a netről. A városokat cserélni lehet, Magyarországon Budapest mellett Győr, Miskolc és Szeged közül tudunk választani.

A WeatherCaster is érdekes, előre beállított időpontokban hangos szóval jelentést ad nekünk - már ha a szoftvert nem zárjuk le, hanem a háttérben fut.



A WorldMap-nél szép térképet láthatunk a Földről és arról, hogy éppen hol van este és reggel.



Ja és a legelején van a Clocks, ahol a különböző időzónákban az adott órát mutatja.



A Worldmate-nek van egy Pro változata, ami pénzbe kerül, de ami a repülőgépek menetrendjét és az utazási költségeket is nyilvántartja. Ezen az oldalon tekinthető meg.

Még vannak ezekből a letölthető ingyenes alkalmazásokból, de mivel most késő van és fáradt vagyok, így ezt majd máskor.

10 megjegyzés:

Unknown írta...

nekem el sem indul ez a menüpont

"katalóguslista frissítése"
"néhány katalógust nem sikerült letölteni"
"hálózati hiba:-36"

szolgáltatómnál van a hiba?
köszi:)

Vass Enikő írta...

szia!
van valami netes elofizetesed? mobilinternetre vagy gprs-re? ha nincs akkor ez jelentheti a gondot...

vagy wi-fire csatlakoztal? nekem akkor szokott kibukni, amikor a rejtett w-lannal probalok eloszor kapcsolodni, aztan viszont masodszorra mar sikerul altalaban csatlakozni. Oszinten nem emlekszem, hogy ilyenkor milyen hibauzenetet ad ki...

Unknown írta...

wifi-ről próbáltam leginkább, rejtett ről, többbször próbáltam, de még egyszer sem sikerült ez a bizonyos katalógusfrissítés...:(
kár érte, jópofának tűnik ahogy így leírod...

nézz rá erre a linkre, ha még nem tetted, van itt jó néhány free alk. a letöltések között, és ha valami jópofa, akkor epekedve várjuk a bejegyzést róla! :)
nokiae65.extra.hu/

V

Vass Enikő írta...

Oke. Ha rejtett a halozat - ilyen itthon nalam is - en azt szoktam, hogy eloszor megprobalok a bongeszovel letolteni 1 oldalt, ugy ogy mondom neki, hogy a kRevo acces pointot hasznalja. Eloszor kibukik, neha masodjara is, de harmadjara mar letolti az oldalt. Ilyenkor a fo kepernyon ki is irja, hogy csatlakoztatva a kRevo halozat. Ezutan megyek a letoltes menuponthoz es frissitgetek es toltogetek le. Probald ki, hatha osszejon :-D

A linket koszonom, megnezem es szemezgetek.

Unknown írta...

rápróbálok köszönöm!!!
V

Unknown írta...

nya sikerült végre:)
viszont most megint egy soha nem tapasztalt valami van a kijelzőmön: a jobb felső sarokban megjelent egy kis ikon a töltöttség alatt(pont a billentyűzár ikon helyén ahol a bluetooth is szokott): egy szögletes hanyatt fekvő zárójelből [ felfele mutató nyilacska...
nem nagyon tudom mi ez és roppantul idegesít.. :( tegnap átirányítottam erre egy másik telómról a hívásokat, de azt már visszakapcsoltam és semmi. A kezelői kézikönyv nem ismer ilyen ikont. hol lehet ezt kikapcsolni és egyáltalán mi ez??

Ötlet? :)
köszi
V

Vass Enikő írta...

Szia! És jó hetet!
Ezen a kis ikonon én is meglepődtem, nekem akkor jelent meg először, mikor SMS-t küldök, de el is tűnik, amint az SMS elmegy és megérkezik a jelentés, hogy az SMS-t elküldte.

Ha kikapcsolod és újra bekapcsolod a telefont, akkor el kell tűnnie. Sajnos nem tudom, miért jelenthetett meg nálad... átirányítás az egy lehetséges válasz, de mivel én még soha sem irányítottam át a hívásaimat, nem mondhatom biztosra.

Remélem segítettem!
veniko

Unknown írta...

stimmel !!
Elküldetlen piszkozatos sms volt a bűnös, amit a zsebemből küldtem véletlenül billentyűzár híjján:))
Köszönöm, és sorry, hogy ilyenekkel zargatlak néha, de ez egy igazán melós telefon:)
V

Vass Enikő írta...

Azt a piszkozat SMS-ét még máma!

Nyugodtan zavarhatsz, örvendek neki, hogy ha látom van ennek a blognak értelme :-D

Unknown írta...

de még mennyire hogy van értelme! Pont az a jópofa, h itten olyan dolgokról esik szó, ami nincs a felhasználói kézikönyvben, mégis nagyon hasznos..
márpedig ha az ember véletlenül hozzájut egy ilyen okostelefonhoz, akkor csak megpróbálja kihozni belőle a legtöbbet, nem ? :)
úgyhogy nekem már a kedvenceim között vagy:)
V