2008. május 13.

Internetre fel!

Korábban, mikor még megvoltak régebbi gépeim, akkor a Pannon ügyfélszolgálatának segítségével tudtam az E65-öt a számítógéphez, illetve bocsánat a számítógépet az E65-ön keresztül elérhető internethez csatlakoztatni. Tegnap nem volt kedvem felhívni őket, ezért szinte véletlenül a Nokia PC Suite kapcsolódás az internetre ikonjára kattintottam. Automatikusan elkezdett csatlakozni, de nem sikerült. Megnéztem a beállításokat és kiderült, hogy miért, nem a jó szolgáltató volt megadva. Miután kiválasztottam a Pannont, minden flottul ment.

De előre szaladtam. Előbb mindeképp kell egy internetes előfizetés, mobilos, egyébként elég drága 10 kb-ként 1-15 forintot fizetni az adatforgalomért. Azután a telefont a számítógéphez csatlakoztatni kell, én kábelen keresztül csatlakoztam, a dongle-t elvitte a rabló. Azután elindítani a PC Suite-t, majd a földgömb gombra katt (pirossal bekeretezve):



Ha elsőre nem működne, akkor a franciakulcs ikonkára kell rábökni, ott első lépésben a modemet, második lépésben pedig a szolgáltattót kell kiválasztani. A Panon mellett a T-Mobile és a Vodafone is a listában van. Ezután pedig csatlakozik. Ennyi. A franciakulcs ikon mellett lévő ikonnal pedig a kapcsolatot is meg lehet szüntetni. Jól jönne meg egy olyan kis kiegészítés a szoftverbe, ami számolná, hogy mennyi adatot töltöttünk le, de ez már luxus. Ennek is örvendünk.




Nincsenek megjegyzések: