2007. július 25.

AZ én Nokia E65-öm

2007 áprilisa óta nyüstölöm ezt a telefont. Azóta a készülék kétszer megjárta Amerikát, járt Kolozsváron, a Nokia székházavatón, vagyis nagyon sokat látott. Amire használom és kihasználom, az az, hogy az érdekes sajtóeseményekről hosszabb rövidebb videofelvételt készítek, ezeket felteszem a YouTube-ra és a hírekhez csatolom.

Továbbá Skype-on hívom ismerőseimet - na jó egyszer beszéltem a nővéremmel. Az nagyon jó érzés volt, hogy mobilon beszéltem húsz percet és egy fillérembe sem került - az akkumulátort azért lemerítette. Amerikában annyi történt, hogy mikor először voltam ott, akkor az 1900 Mhz-es hálózatra való csatlakozás kicsit kiütötte, lefagyott a telefon, újra kellett indítani. Az SMS-ek rosszul érkeztek, újra kellett indítani a telefont ahhoz, hogy el tudjam olvasni a beérkezett SMS-t. Egyébként minden más működött szuperül, össze is hoztam egy 5000 forint pluszt a számlára - ami nem is olyan sok a múltkori 30 ezer pluszhoz képest.

A telefon billentyűzetét a Sony Ericsson után nehezen szoktam meg, de végül összejött. Mivel többnyire Budapesten vagyok, a 3G hálózatot használja. Sokat fényképezek és videózok vele, ezért három-négynaponta tölteni kell. A képernyője könnyen beporosodik, így kirándulásra csak a dobozban lévő kis szütyőben viszem. A kisebb betűket is nehezen szoktam meg. Első két nap rengeteget állítottam rajta, de végül megérte. Arra még nem tudtam rávenni, hogy SIP accountot is használjon, de írtam már a Nokiának ez ügyben, remélem segítenek.

Nincsenek megjegyzések: