2007. július 10.

Nokia E65 tulajdonos

Nokia E65 tulajdonos vagyok már egy ideje. Érdekes egy telefon, van mit írni róla. Ezért úgy döntöttem, hogy most három hónapos használat után elkezdem lejegyezni, hogyan is működik ez a telefon. Máris egy panasszal kezdem: a töltőben a szál megszakadt, így vagy kedvesem, Tibi megjavítja vagy pedig újat kell venni. (A harmadik lehetőség, hogy visszatérjek régi Sony Ericsson T610-esemre csábító, mert nagyon szerettem azt a készüléket, de technológiai szempontól komoly visszalépés lenne.) A töltő nem túl sok, kétezer ötszáz körül van egy új. Azért ellenállóbra is megcsinálhatnák.

A Computerworld-on annó írtam egy kis tesztet az E65-ösről. Online változatban nem tettem fel, Simon Péter kollégám írása jelent meg, Nokia E65 - biztos siker címmel.
Az én írásom a Computerworld 22-es számában jelent meg, Szolid üzleti telefon lett írásom címe.

Nincsenek megjegyzések: