2007. december 15.

Borotva helyett

Régebb találkoztam egy nokiás emberkével, aki egy E65-ön mutatta be az Avaya egyes megoldásait - SIP telefónia meg ilyesmi. Beszédbe elegyedtem vele, és ő megerősítette, hogy igen, az E65 népszerű telefon, és érdekes, hogy azokban az országokban fogy jól, ahol a telefon státuszunk szimbóluma (ilyen ország például Oroszország - hogy ne sértsek meg senkit itthon). Vagyis ott, ahol az emberek többnek akarnak látszani, mint amennyiek.

Ugyanakkor azt is elmondta - amire én nőként nem gyanakodhattam - hogy több pasi panaszkodott neki, hogy a telefon kitépi arcszőrzetüket egy telefonbeszélgetés hirtelen befejezésekor. Vagyis, hogy már borotvát helyettesít. Ez igaz srácok??

Illetve tegnap szinte megállt a szívem: egy pasi állítólag három hónapja használja E65-ösét és úgy nézett ki, mintha átment volna rajta egy tank, de előtte meggyújtották, és légkalapáccsal oltották el a tüzet. A túlzást félretéve: a navi gomb szélei rézszínűek voltak, annyira elkoptak, a telefon alján a műbőr borítás teljesen feljött. Brrrr!!! Hogy viseli a strapát a ti telefonotok? Ne hagyjátok szó nélkül, mondjátok el, tudjuk meg!!!

Az enyém jól bírja, a navi gombon egy kicsit látszik, hogy sokat macerálom, a töltő csati körül egy picit lehámlott már a borítás, de egyébként meg mindig nagyon szép, a slider szerkezete mintha már teljesen olajozott lenne, nagyon szépen és simán csúszik ide és oda.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia,
Örülök, hogy megtaláltam takaros beszámolódat.
A témához visszatérve nekem nem tépi az arcszőrzetemet a telefon.
Bár minden bejegyzésedet még nem volt időm átfutni, de ha nem haragszol megosztom veled én is tapasztalataimat.
Ami nagyon zavar a készülékben, például a billentyűzár pont fordítva működik mint kéne, a külön gombot kapott hangrögzítő 1 percet vesz, és az ébresztője rettenetesen buta, már a 6230i-m is tudott heti ébresztést (használom).
Néha kicsit lassú a menüje, pedig -lehetőség szerint- minden programot a memóriakártyára telepítek.
A WLAN-t szeretem benne használni, persze az alapszempont volt a vásárlásnál, hogy képes legyen rá.
És így elmodhatom a reklámszlogent elferdítve: "A munkám során gyakran találkozok embrekkel, így mindig van nálam egy doboz... WLAN"

Ez egyéb funkciók nagy többségével azonban még csak most ismerkedek.

Vass Enikő írta...

Szia!

Jó hallani, hogy nem tépi az arcszőrzetet a telefon.

Köszi a tapasztalatokat, több problémával én is találkoztam már. Pontosan mit is értsz azon, hogy a billentyűzár fordítva működik? A hangrögzítő ami 1 percet vesz engem is rettenetesen zavar... és nem is találtam igazán jó programot rá.

Köszi a bejegyzést, és jó ismerkedést a telefonnal :-D.