2007. december 11.

Hogy már bekapcsoláskor induljon a program

Azt láthattuk, hogy a Nokia nagyon vigyáz arra, hogy milyen szoftverek kerüljenek telefonunkra. Ami rendjén is van, hiszen ki szeretné manapság, hogy ne lehessen elérni őt pont amiatt, mert a kacsás program épp most indult el. Egy olyan ember, aki azzal tölti üres idejét, hogy a programokat tesztel ennek nem örül, de nyilván ezt is ki lehet kerülni.

Azt viszont nem tudtam, hogy a Nokia azt sem engedélyezi, hogy a telefon bekapcsolásával egy időben bármilyen program is elinduljon a telefonon - így védekezik a kártevő programok ellen. De ha valaki mégis azt szeretné, hogy bármely program automatikusan elinduljon - fájleltöltő, messenger, bármi - , akkor az a Wireless Labs technologies PowerBoot alkalmazását telepítse gépére. Én is kipróbáltam, gond nélkül feltelepszik.

Három úgynevezett "ablaka" van (angol a kezelője, de keveredik az oprendszer alapnyelvével): az első ablakban a Startup List-ben vannak azok a programok, melyek automatikusan elindulnak bekapcsoláskor. Másik ablak tartalmazza a Telepített alkalmazásokat - Installed Apps - .exe kiterjesztést tesz a nevek végére, ez mindenképp érdekes - és a harmadik ablaka a futó alkalmazásokat. Az Opció gombbal lehet kiválasztani egy adott alkalmazást és a Start up listához hozzáadni.









2 megjegyzés:

Dézsi János írta...

Én múltkor megszívtam egy ilyen programmal, mert minden második hívásra azt írta ki utána, hogy nincs elég memória, zárjak be valamit. Elég érdekes volt, mert a hibaüzenetről egy darabig nem is értesültem, mert csak felvillant és el is tűnt.

Vass Enikő írta...

Azt a! Milyen programról volt szó pontosan??

e.