2007. december 5.

Új PC Suite is van

Miközben képet mentettem át a telefonról a számítógépre a PC Suite alkalmazás frissítette önmagát - nyilván miután engedélyeztem. Az új felület egészen cool és ami a legjobb felhasználóbarát is lett.



Ami a legszuperebb, hogy a drag&drop működik, így például ha valamit telepíteni szeretnénk a telefonra, akkor egyszerűen csak a telefon képernyőjére húzzuk és kész. a telefon alatt látszanak a legutolsó beérkezett sms-ek is, rákatt és külön ablakban nyílik meg, ahol reply-olni is tudunk az sms-re. Így pofásabb, jobban tetszik. Hát nektek?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Megragadom az alkalmat és megköszönöm mindazt az infót amit az E65 röl irtál. A tegnap vettem egyet és nagyon tetszik. Régi Macimat( Nokia 6600-t ) cseréltem le. Megpakoltam a telefont egy csomó csemegével és még másnap is birja a strapát:)

Üdv
Ferkó
Svédország / Uppsala

Vass Enikő írta...

kosziii jolesett! szamolj be majd arrol, hogy muxik a telefonod!

minden jot!