2009. június 14.

Fiirmware frissítés - újból

Újból van újdonság a Nokia E65 firmware háza táján, most a 4.0.633.74.00-ás verziónál tartunk (ha jól látom ez tavaly decemberben történt, a váltás, nem kapkodtam el megnézni, hogy van-e újdonság :-D). Mivel nekem kötelező frissíteni, hát frissítettem - közben a pc-s PC Suite alkalmazás is frissítette önmagát. A frissítési folyamatot itt írtam le, azóta sem változott.

Amellett, hogy újra kitakarította a sok szemetet a telefonról, azt vettem észre elsőre, hogy megváltozott a nem fogadott hívások kezelése. És ez az újdonság tetszik. Az új menet szerint ha van egy nem fogadott hívásod, akkor amikor kinyitod a telefont - vagyis feltolod a billentyűzetet - rögtön megjelenik a képernyőn egy ablak, hogy volt egy nem fogadott hívás és hogy meg akarod-e nézni. Ugyanez van az SMS-ekkel is, ott is rögtön megjelenik a képernyőn és rögtön el is olvashatod. A többi újdonságról itt lehet olvasni angolul, nem volt időm megnézni, hogy valóban működik az összes.


5 megjegyzés:

tamas írta...

Szia!
Köszi, megcsináltam. Sajnos elkövettem azt az aprócska hibát, hogy csak a memóriakártya adatairól készítettem biztonsági másolatot....
Igazán nem robbantam fel, mikor rájöttem, hogy a kb. 200 nem véletlen tartogatott sms eltűnt.
Tanulságos volt, legközelebb jobban figyelek. Fringet is telepíthetem vissza...

Vass Enikő írta...

Szia!

Hát, nem irigyellek...
Nekem is újra kellett telepíteni pár alkalmazást, törölte a Wellness Diary-t, a játékaimat, a Google Maps-est, Nimbuzz-t - most ezt használom Fring helyett, kicsit több üzenetküldő alkalmazást ismer - szóval eléggé lepucolja még akkor is, ha előtte elmentem a telefon tartalmát.

Névtelen írta...

Szia!
Frissitettem én is, bár még nem tudom pontosan hogy sirjak-e vagy nevessek. :) Maga a frissités, illetve amennyivel többet tud, az mindenképpen pozitiv! Főleg, hogy szegény teló haldoklott már... úgy tünik ez egészen jól helyrehozta a hibákat. Ellenben amióta megcsináltam a frissitést, azóta meghalt a wlan-om. :(
Hol látja a hálózatot, hol nem. Ha sikerül is csatlakoznom, odáig nem jutok el hogy mondjuk betöltsön a fring, vagy lejöjjenek a mailek.
Csináltam egy reinstall-t ugyanezzel a firmware-el, de nem segitett rajtam, pedig eddig tökéletesen működött a wlanom...
Mindegy, majd még nézelődök mit lehet tenni.
(..kalapot venni és menni? :))
Üdv.,
Luki

Névtelen írta...

Hali!

Hat sajnalom tenyeg, ezek a firmware frissitesek ezek szerint olyan szeszelyesek mint a nok... Ird meg ,ha sikerult megoldani a wlanos problemadat.
veniko

Névtelen írta...

Szia
Én is megcsináltam a frissítést hát a wlant még nem próbáltam. De amin meglepötem az hogy nincs benne magyar nyelv