2007. november 11.

Törlések: e-mail fiók, wi-fi kapcsolatok

Mivel egy csomó helyre megyek és rohangálok, így nagyon gyakori, hogy egy-egy wi-fi kapcsolódást csak egy alkalommal használok. A rendszert ezeket beállítja és elmenti, azok mindig ott maradnak a nagy listában, és idegesítenek, mikor például webes böngészés kezdésekor a kapcsolódás típusát választom ki. Szóval ez a hosszú lista azért idegesítő tud lenni egy idő után, ezért néha törölgetni kell.

A Menü/Eszközök/Beállítások pontnál a Csatlakozás/Hozzáférési pontot menüt kell választani (amint bemegyünk ide, a Csatlakozás hirtelen Kapcsolattá vált - kis fordítási hiba). Ennél a pontnál vannak felsorolva az elmentett wi-fi és rendszerbeállítások is: Pannon Internet meg Pannon MMS-t nem is akarom kitörölni, mert ht azok azért kellenek. De viszont a dlink, kék bogyóval jelzett pontot igen, mert hogy azt már nem is emlékszem, hogy hol is használtam. A törlés egyszerű, az Opciók/Törlést kell kiválasztani, mikor nyilván magán az adott ponton tanyázunk.



A Szerecsen hozzáférési pontot azonban megtartom, mert ott jelszavat is adtak a használathoz - a Nagymező utcai kávézóról van szó.



És ha már a törlésekről beszélünk, akkor a e-mail postafiók törlését is említsem meg. Sokat kerestem-kutattam, hogy merre is lehet, hogyan is kell ezt kitörölni, a próbálkozásból beállított gmail fiókot nem használtam, ám az üzenetek környékére mindenhová beépült. De végre időt szántam rá, elovastam a súgót is és megvilágosodtam:

Menü/Üzenetek/ Beállítások/E-mail
ott látjuk majd a meglévő beállított postafiókot. Itt az Opciók/Törlés menüponttal lehet törölni ezt a nem használt mappát. Megkérdi, hogy mégis törölni szeretnénk, még akkor is ha az használatban van. Igenlő válasz a gmailveniko alapértelmezett e-mail fiók visszavált postafiókká.





Újabb apró súgóbeli mulasztás: az Üzenetek között a Postafiók menüpont neve átvált az alapértelmezett postafiók nevére, ezt a súgóban nem említik, ott mindvégig Postafiókként szerepel. De hát tudunk ezzel is élni. Tényleg apróság.



Nincsenek megjegyzések: