2007. november 1.

Az az átkozott VoIP

Tényleg nem értem, hogy a nem szabványos Skype miért működik az E65-ön és a szabványos VoIP miért nem? A Pantel szolgáltatásával próbálkoztam, de a sikeres beállítások után sikertelen a hívás. A Neophone beállításokat most is sikerült úgy megadni, hogy a regisztráció sikeres és úgy tűnik, semmi akadálya a VoIP hívásnak - de mégsem működik. Nem értem, nem értem miért...

A Neophone beállításokat a Neophone egyik fórumában találtam meg, ott vallentb azt állítja, hogy az N95-ösén ezek a beállítások gond nélkül működnek.

A SIP account beállításait a Menü/Eszközök/Beállítások/Csatlakozás menüpontnál a SIP-beállítások menüpontot kell keresni.

Akkor a beállítások:

Szolgáltatásprofil: IETF
Alapértelmezett hozzáférési pont: én az otthoni w-lan hálózatot állítottam be
Nyilvános felhasználónév: 0621xxxxxx@sip.neophonex.hu
Tömörítés használata: nem
Regisztráció: mindig bekapcsolva
Biztonság: nem
Proxyszerver beállítások: hagyd üresen

Regisztrálószerver:
Reg szerv cím:sip.neophonex.hu (utána elé teszi a sip: -ot ez em baj)
Tartomány: sip.neophonex.hu
Felhasználónév: 0621xxxxxx
Jelszó: xxxxx
Átvitel típusa: UDP (ez fontos!!)
Port 5060

Az E65 esetében ezek után a külön menüpontként létező Int. tel-beállítások menüponthoz is be kell menni, ott a Neophone profilt kell megadni a Neophone szolgáltatásnak - az én telefonomon más nincs is.

Ezeket a beállításokat köszönöm vallentb-nek. Ezen a fórumon tettem fel több kérdést, de még nincs válasz rájuk.

Szóval emiatt frusztrált vagyok. Olyan mintha ez a VoIP pusztán a bosszantásomra lenne beépítve ebbe a telefonba. Tényleg nem tudom mit csináljak már... Ha valakinek működik, sikerült, kérem ossza meg velem - velünk is.







5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali!

Neophone nekem se akar menni, ugyan az a hibajelenség, mint nálad (de régebben ment), viszont a megaphone működik, és más voip is pl: gizmo, truphone.
megaphone beállítsás:

Szolgáltatásprofil: IETF
Alapértelmezett hozzáférési pont: saját wlan
Nyilvános felhasználónév: sip:11*****@sip.megafone.hu (megafone felhasználónév, NEM a 21-es szám!!!)
Tömörítés használata: nem
Regisztráció: mindig
Biztonság: nem
Proxyszerver beállítások: üres

Regisztrálószerver:
Reg szerv cím:sip.megafone.hu
Tartomány: sip.megafone.hu
Felhasználónév: 11**** (megafone felhasználó név, nem a 21-es szám!!!)
Jelszó: *****
Átvitel típusa: UDP
Port 5060

nekem így működik, neophone-nál nemtudom énse mi lehet a gond.

üdv: mykee

Vass Enikő írta...

Hiába na, ennek a Neophone-nak is lelke van :-D
Ki fogom probalni a megaphone-t, meg kell nezzem a tarifait is... koszi mindekepp a beallitasokat!!!

Csongor írta...

Nekem N95-ön működik a Voipdiscount. Nekem többek között az volt a trükk, hogy a Wifi beállításoknál az Advanced alatt ki kellett kapcsolni az enegriatakarékos módot. Nekem csak úgy működik rendesen a Wifi.

Vass Enikő írta...

Hali!

Koszi a tippet!!!!

mepetya írta...

Nekem a fenti beállításokkal ment a NeoPhone E51-en.
Sajnos a telefonkönyvemben minden szám +36xxxx formában van, és ha azt hívom, az általad írt hibával nem megy.
A 06xxxx formát szereti a Neophone.

Üdv.: Petya