2007. október 31.

További programok

Már kezdem én is unni, de hát járjunk a végére, ha egyszer elkezdtem. A programok között, az Extra Application menüpontban van egy Mobipocket Reader Pro ami e-könyvek olvasására kitalált program. A program maga ingyenes, a megvásárolandó könyvek pénzbe kerülnek - a demók között vannak teljes regények is - angolul.







Kicsit megszívtam, mert ezt a readert nem tudom eltávolítani a telefonról,utánna kell olvassak, hogy hogyan is lehet.

A Wireless Presenter érdekelt volna, mert ez arra szolgált volna, hogy a telefont prezentációk levetítéséhez használjuk. A szoftver a Psiloc terméke, több mindent telepít a készülékre, például valami DRM Common Rights nevű alkalmazást. Demó szoftverről van szó, így nem is maceráltam tovább a próbálgatással, letöröltem azon nyomban.

A letölthető alkalmazások között van a Nokia Maps és a Wayfinder. A Nokia Maps térképeket jelent, ami Nyugat-Európát és Amerikát foglalja magába - bár itthoni készülékeken láttam már Budapest térképet is. A GPS-es készülékekre van értelme letölteni - az E65-höz külső, Bluetooth-os GPS csatlakoztatható. A Wayfinder pedig különböző nyelveken tartalmazza a hangutasítást - ahhoz, hogy használni tudjuk, előfizetés kell a navigációs szolgáltatásra. Azt meg nem kérdezze senki, hogy ez mennyibe kerül és hol lehet előfizetni, mert nem tudom.

Ezzel letudtam az Extra Applicationsban lévő letölthető alkalmazásokat. Összegezve: van hét alkalmazás, ebből egy ingyenes és teljesen használható, az az Aktív jegyzet.

Nincsenek megjegyzések: