2007. október 17.

Saját téma készítése

Rábukkantam, hogy hogyan lehet a lehető legminimálisabb erőfeszítéssel seját témát készíteni a telefonra. Mert az az igazság, hogy kerestem a neten - és találtam is - egy pár helyet, ahonnan maximum regisztráció ellenében le lehetett tölteni témákat, de ezek nagyon szarok voltak. Semmi egyszerűt és jót nem találtam. Így ma is unalmas perceimben nekiláttam keresgélni, és véletlenül rábukkantam az OwnSkin nevű oldalra. Az oldalra be kell regisztrálni - tök egyszerű - majd a Create gombra kell majd kattintani. Ott fel kell tölteni egy saját képet, ami nem lehet nagyobb 1 Mb-nál, és nem lehet kisebb 240x320-nál, aminek értelme is van: ne legyen kisebb mint a képernyőnk. Azután egy 240x320-as keretet (amit az oldal ajánl fel) rávisszünk a feltöltött képre, így kiválasztjuk, hogy mi legyen a kép maga. Én egy HP tablet pc-nek a fotóját töltöttem fel így hirtelen, ezt:



A képernyőt kitöltő világoskékes vonalakat vettem alapul, és azután még lehetett volna állítgatni egyet és mást, de nem tettem, mert nem volt rá türelmem, látni szerettem volna, hogy mi is a trükkje, nem kell-e fizetni érte vagy hasonló. De nem. A saját témámat elmentettem, ezen a linken érhető el . Nem valami szép, de egyszerű.

A telefon a szokásosnál többször is figyelmeztetett, hogy nem biztonságos ez az alkalmazás, de hát istenem, ezért tesztelünk, nemde? Kiírta azt is, hogy nem kompatibilis a telefonnal, ezt nem is értem miért. Telepítettem, minden sikerült, és ez lett az eredmény:


Tudom, kicsit zavaros a sok vonal miatt, olyan mintha ferde, de nem a szépseg volt a lényeg, ettől tekintsetek el. Az Own Skin azért nyomot hagy a telefonba két helyen:





Ha más témát választunk ki, akkor ezek a logók eltűnnek. De ha ezért a két logóért cserébe kapok egy használható szép témát, akkor hadd legyen! Mindenképp megkérem majd kedvesemet, hogy segítsem valami egyszerűt kitalálni, elvégre ő a designer a házban :-D.

Ha erre találnátok valami ingyenes szoftvert vagy más megoldást, kérlek jelezzétek!

Update 1: kedves Tibim máris készített nekem egy zöldes témát és le is töltöttem, de kiderült, hogy ez a webes eszköz nem a legjobb, sajnos torzítja a képeket, a fontokat. Nem ajánlom.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ZSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍR