2007. november 27.

Hét hónap

Kb. ennyi ideje van nálam ez a telefon. Amint azt írtam, elég sok külföldi hálózatot használt azóta ez a készülék, de hát nem is ez az érdekes. Átesett egy firmware upgrade-on, amit kicsit fejtelenül hajtottam volt végre, de sikerült megtalálni azt is, hogyan kell beállítani, hogy a készülékre szoftvereket tudjak telepíteni is, olyanokat is, amit nem írtak alá. Ezen a készüléken regisztrálom nap mint nap súlyomat és megoldottam azt is, hogy a Thunderbird-del együtt a Google naptárán át keresztül szinkronizálhassam a naptárat (erre különösen büszke vagyok). Találtam hozzá szép, kidolgozott témát is, de az úgy nézem egy kicsit lelassítja. A VoIP-ot még nem bírtam működésre, de ez más tál tészta, itt a szolgáltató, a Neophone a hunyó. De tudok rajta Skype-olni, meg MSN messengerezni.

Amit nem szeretek benne, az hogy porosodik a képernyője, belül - bár a töltő probléma javításakor a srácok nagyon kedvesek voltak és kitakarították. A műborítás is kicsit megszakadozott alul, ott, ahol a töltő meg hasonló csatlakozók vannak. (Csak zárójelben jegyzem meg, hallottam olyan panaszt is, hogy a telefon kinyitott állapotban becsípi a férfiak szakállát és rosszabb esetben ki is tépi a szálakat - borotva helyett is lehet használni?) Az sem nyerő, hogy az ébresztés az olyan amilyen, gyárilag egy napot lehet előre beállítani. De az Epocware nevű cégnek segítettem a fordításban és ideadták ingyen a tízdolláros kiegészítőt, a Handy Alarm-ot.

Szeretem!

Nincsenek megjegyzések: