2008. január 28.

Az ördög nem alszik!!!

Nagy boldogan nyomtam meg a szinkronizációs gombot, amikor kiderült, hogy az exchange szervert tanúsítvány ügyileg is beállították úgy ahogy azt kell. Minden szép és jó volt, míg rádöbbentem, hogy a beálltás szerint a névjegyeket is szinkronizálta és felülírta a százas listámat négy bejegyzéssel. Egy pillanatra megfagyott bennem a vér, de rájöttem, hogy az utolsó backup az demecber végén volt, és hogy azért azóta nem változott olyan sok minden, pár új szám van csak a mobilomban. Hűha! Gyorsan kivettem az exchange szinkronizációs beállítások közül azt a lehetőséget, hogy a névjegyeket szinkronizálja (Menü/MFE/Mail for Exchange és itt a Tartalom szinkr pontnál lehet megadni mit is szinkronizáljon). Majd a lementett fájlból visszaállítottam a régi telefonszámokat. És újra szinkronizáltam a Google naptárral.

A dolog érdekessége, hogy ma is volt, hogy mentettem el pár telefonszámot, és a név telefonszámmal együtt a Tárcsázott számok között ott van, a Névjegyek közöt viszont nincs. Ez vajon miért van így???

Szóval csínján kell bánni a szinkronizálással, az biztos.

No de a lényeg, működik az Exchange szerver, nem volt időm az oli javasolt beállításokkal küzdeni. Screenshotok érkeznek, itt alant.


Nincsenek megjegyzések: