2008. január 1.

Téma egyszer és mindenkorra

Szóval Nokia E65 téma: beépített versus a mások által gyártott.

Pro
A beépített - vagyis hivatalosan a Nokia által gyártott - témák előnye, hogy kicsit, az adott telefonra optimalizáltak, így a telefont nem lassítják le. A mások által gyártott témák előnye, hogy változatosak, egyediek, nagyobb valószínűséggel tükrözik saját egyéniségünket.

Kontra
A hivalatos témák hátránya, hogy unalmasak, bárki más telefonján ezek lehetnek. A mások által gyártott témák hátránya, hogy nagyok, lassítják a telefont, már-már kibírhatatlan mértékben. Vagyis a telefon működését zavarhatják.

Én mit használok?
Hosszas próbálgatás és vívódás után a Dots Blue mellett döntöttem. Az általam keresett Dots Green-hez ez van a legközelebb, egyszerű, letisztult, nem lassítja a telefont.

Hol lehet mét témákat találni?
Aki jóízlésű témákat keres, az nézze szorgalmasan az update-okat a letöltés menüpontban. De itt van ez a blog is, itt normálisak a témák, szerintem érdemes vissza-vissza térni, mert úgy látom hetente frissítik.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! A témákkal kapcsolatban teljesen igazad van; ha egy nagyon fain témát találok (és még tanúsítványhibája sincs :P ), akkor úgy le tudja lassítani szegény gépet, hogy a menüt is 10 mp alatt nyitja meg...
Azon a linken, amelyet megadtál, én is találtam magamnak néhány szépecske darabot. :)
Egyébként én is nagyon szeretem ezt a telefont, most nemrég cseréltem le 7373-amat. Nagyon tetszik, nagyon okos. Az enyém piros.
Tetszik a blogod, még olvasgatom. :) Üdvike

Vass Enikő írta...

Piross!! nekem is kell piros!!! kell kell kell!
Na jó, kitoporzékoltam magam :-D.

Köszi, hogy olvasod még a blogot, örvendek, hogy tetszik. De tényleg.

Névtelen írta...

sziasztok
én megpróbáltam azt amit írtatok de nekem még most is azt írja ki,h tanusítvány hiba mi lehet a baj??? Adboka