2008. január 20.

Mosquito, vagyis mitől döglik a légy?

A saját magamat ünneplő bejegyzésben - amit a hatezredik letöltés alkalmából írtam - egy névtelen emberke olyan játék iránt érdeklődött, ami a telefon kameráját használja. Mellesleg megemlítette a Mosquito játékot, ami sajnos nem működik telefonján. Nos, a mosquito és symbian szavakra kerestem a neten, hogy lássan, mi is ez a játék. Errefel az Anti-Mosquito II 2.01-es programot adta ki a kereső, ami állítólag elriasztja a szúnyogokat nyáron, úgy, hogy szúnyogriasztó hangot ad ki. A trial verzió nem letölthető, mivel nincs fölös 6,09 euróm így nem próbáltam ki, nem mintha sok szúnyog lenne a lakásban, de hát kíváncsi az ember. A fejlesztő, az a yewsoft.com, egy kínai - vagy japán? - karakterekkel teli oldal töltödik le a címen. Szóval mind-mind bizalomgerjesztő előjel.

A mosquito játékot nem találtam meg.



Update: A kedvesem, aki ért a hangszórókhoz és a hangokhoz, azt mondja, hogy ez a szoftver hülyeség, mert, hogy a telefonba a hangerősítő és a hangszóró nagy valószínűséggel nem a szúnyog által hallható frekvencián működik, vagyis nem tudja azt "kiadni". Így ez valószínűleg zavarosban halászó szoftver.

1 megjegyzés:

feri6666 írta...

Én kipróbáltam még a nyáron.
Hát mit mpondhatnék... A Kedvesednek igaza van. Szét lettem csipkedve