2008. február 4.

Exchange használata

Nemcsak, hogy beállítottam az Exchange levelezést, hanem volt két nap, mikor aktívan használtam is azt. Az adatfogyasztási statisztikák még nincsenek, a következő számlarészletezésben benne lesznek biztosan. Ami biztosan az adatforgalom miatt van (és ami végül is technológia függő, de eddig nem szembesültem vele): ha véletlenül egyszerre tölti le a levelet és érkezik egy hívás is, akkor a levélnek van prioritása, a hívásról már csak egy értesítés érkezik SMS-ben - már ha van az embernek ilyen szolgáltatása. Vagyis olyan, mintha ki lenne kapcsolva a telefon.

Második: az Exchange beállításoknál (Menü/MFE/Mail for Exchange) meg lehet adni, hogy milyen hálózatot használjon a levelek letöltésénél. Az a baj, hogy mikor úton vagyok, akkor a Pannon Mobil Internetet használnám, mikor pedig az irodában vagy otthon, akkor az ottani wi-fit. Az lenne a jó, ha profilfüggő lenne ez is, de sajnos nem láttam ilyen beállítási lehetőséget. Ha valaki tudna róla, kérem ne tartsa titokban.

Nos ennyi. Egyébként meg minden megy simán, érkeznek a levelek - hamarabb megérkeznek mobilra, mint az irodai számítógépre. Nagyon élvezetes volt távol az irodától tölteni pár órát úgy hogy mégis bele tudtam szólni az ottani történésekbe. Képek most nincsenek.

2 megjegyzés:

Elemir írta...

Szia!

Segíts nekem kérlek!

Felraktam a mail for exchange-t, viszont egyszerűen nem bírom beállítani!

Állítom be a felhasználónevet, stb megy rendesen.
Aztán van egy ilyen kötelezően töltendő cucc, hogy tartomány. Na itt hiába nyomok rá, gondolkodik kicsit aztán nem csinál semmi. Nem lehet beállítani. Illetve a többi kötelezően töltendő beállítást (naptár, stb konfigurációk) beállítom, megyek a következő lapra, majd vissza és már nincs ott.

Egyszerűen nem értem. Nem voltak véletlen ilyen problémáid?

Vass Enikő írta...

Szia!
Hát őszinte leszek, olyan rég volt ez, hogy már nem emlékszem.... sorry, sorry, sorry

veniko