2008. február 14.

Képeket ígértem

Képeket ígértem az S60 Ticker alkalmazáshoz. Nos, megszülettek.
Az S60 Ticker igazából három beállítási képernyőből áll. Itt tudjuk testre szabni, hogy például csak a fő oldalon jelenjen meg ez a futó csík vagy pedig máshol is - nekem elég a fő képernyő. Ugyanakkor azt tudjuk megmondani, hogy hol jelenjen meg ez e csík: alul vagy felül. A sebessége is beállítható 1-5-ig terjedő skálán. Az is megmondható, hogy önmaga induljon el vagy sem. A csík elején megjelenhet az óra is, nálam fehér kosz jelent meg, ezért ezt a lehetőséget kivettem.

A második képernyőn a bejövő SMS megjelenítésének idejét állíthatjuk be, illetve itt méri, hogy hány SMS-t jelenítettünk meg.

A harmadik képernyő a demó módnak a beállításait tartalmazza.

Nos ennyi. Én nagyon élvezem, mindenkinek dicsekszem vele:-D.






Nincsenek megjegyzések: