2008. február 10.

Exchange viszlát!

Mivel rövid pályafutásom az Exchange-t működtető irodában véget ért, az alkalmazást el kellett távolítani. Nagyon féltem, hogy a mindefelé nagyon beépült szoftver eltávolítása bonyolult lesz, de tévedtem. Az Mfe mappából kellett a szoftver eltávolítását elkezdeni, az Opciók/Eltávolítás menüpontnál.



A szoftver a biztonság kedvéért megkérdi, hogy biztos el szeretnénk távolítani? Ekkor jutott eszembe, hogy a Screenshot nem működik, ezért kiléptem innen - Menü gomb hosszas megnyomásával - és elindítottam a screenshot programot. Vissza szerettem volna térni az eltávolításhoz, de ez nem működött, a képernyő ilyenkor lefagyott. Ha újból el akartam indítani az eltávolítást, akkor pedig mondta, hogy ez már folyamatban van. Úgy hogy telefon kikapcs-bekapcs és újra indít minden.

Az eltávolítás rendben ment, az Mfe mappát nem törölte le csupán, azt külön törölni kellett. Ezután visszajött a régi Postafiók.





2 megjegyzés:

fecogee írta...

szia,

nekem egy '@' karakter jelenik meg az akkumulátor töltöttségi csík mellett, az Neked is ott volt?
Más: ha állítok be hívóhoz képet, neked is csak a névvel egy csíkban, kicsiben jelenik meg a kép, nem az egész képernyőn?
Megint más: hangminőséggel meg vagy elégedve? Neked nem visszhangos picit a másik fél hangja? Köszi!

fecogee írta...

A @ eltűnt, volt egy olvasatlan e-mailem, de valahogy eddig nem tűnt fel :).