2008. február 14.

Tippeket várunk

Mivel én nem tudtam segíteni, kérem a TI segítségeteket, tippjeiteket, mit is lehet csinálni. slippy001 kérdezte egy megjegyzésben:

Olvastam a blogod,gondoltam, talán tudnál segíteni egykét kérdés megválaszolásában, sajna a blogban nem találtam a megfejtést.

A teló használtan került hozzám, 03-10-07 a szoftverfrissítés ideje, (ez a legfrissebb veniko) és a nokia oldala szerint jelenlegi aktuális frissítés van rajta.

Egy másik oldalon olvastam bugokról,amit az első szoftver produkált,köztük az én problémámat is,miszerint a navigomb körüli 4 billentyű időnként nem akar működni,egy újraindítás orvosolja a problémát.Ez így is van,de vajon a szoftverfrissítésnél ezt nem sikerült kiküszöbölni,és általános probléma maradt,vagy egyedi az eset és az én telefonom nem stimmel?

A másik furcsaság,a 6630-nál a témákat közvetlenül is lehetett törölni,ezzel szemben E65-nél alkalmazáskezelőből kell ugyebár.
Nos első pár napban nekiálltam telefonom személyreszabásának.Telepítettem rá témákat, ami nem tetszett töröltem is azonnal. Egyszercsak feltűnt,hogy van 5 téma a telefonomon amit nem lehet kitörölni,mert az alkalmazáskezelő sem látja. A telepítési napló írja, hogy telepítve lettek, használhatók is, de megszabadulni nem igazán tudok tőlük. Felkerült a telóra mégegy alk.kezelő progi (ActiveFile), ami szintén nem találja meg ezeket a fájlokat. Szóval ott vannak, de jól elbújtak. Tudom ez apró hülyeség,de zavar,pláne,hogy nem találok rá megoldást. :)
Ha ráérsz írni és tudsz valami tippet adni, azt nagyon megköszönöm!

A témákra a tippem az volt, hogy ezen a beépített témák - nekem öt ilyen van összesen, a Dots-ok meg a Nokia alaptéma - ezért nem lehet őket kitörölni.

6 megjegyzés:

csepi írta...

Decemberben lett véve azóta kétszer tapasztaltam, hogy nem működik a piros gomb.

Névtelen írta...

Helló!

A témáktól nem fogsz tudni megszabadulni, csak ha leformázod a telefont. Nekem is ez volt, fel volt telepítve kb 30 téma, és csak 4-et írt ki az alkalmazáskezelő.
Ettől függetlenül lehetett használni mindet, de az újonnan telepítettek nem jelentek meg.

Valahogy úgy képzeld el a problámát, hogy a témák listájában van egy hibás bejegyzés, ami után következő témákat nem tudja beolvasni a telefon telepítője.

Én a memeóriakártyára tettem a témákat, úgyohgy ha kártyaolvasóba tettem a kártyát, akkor tudtam törölni őket. Ettől függetlenül nem javult meg a dolog, mert a telefon memóriájában még mindig szerepelt a 'hibás' téma, szóval újratelepítés után ugyanúgy nem jelentek meg az alkalmazáskezelőben.

Szóval szerintem formázás...

Uff

Gofree írta...

Sziasztok!

A témás dologra a megoldás az, hogy ugyan azt a témát felrakod utólag megint, de immár a telefon memójába telepítve. Ezután már az alkalmazáskezelőből törölhető lesz. Témáknál mindenképp érdemes a telefonra telepíteni...

Névtelen írta...

Szia gofree!

Próbáltam,de telepítés közben kiírja,hogy "Frisstési hiba".
slippy001

Névtelen írta...

Jah,nekem is ugyanezt írja ki... Most az a helyzet nálam (mert közben megint előjött ez a probléma egy hibás témától), hogy van olyan téma,ami fel van telepítve,de sehol nem jelenik meg,a telepítettek között se, és a témák között se, és újratelepíteni se lehet...

Névtelen írta...

Egy béna kérdése:
Légyszi írjátok már le szóról szóra, hogy hogy kell a témát felrakni a nokiámra!
pls, pls!!!