2008. február 12.

Nagyon kúúúúúúl - futó reklámcsíkban SMS üzenet

Futó reklámcsíkban SMS üzenet - vagyis ha érkezik egy SMS, akkor nem csak annyi jelenik meg a képernyőn, hogy egy új üzenet, hanem végigcsorog a főképernyőn - vagy máshol is- beállítástól függően, nyilván, és rögtön el tudjuk olvasni, hogy milyen számról érkezett az SMS, mi van az üzenetben.

Remélem sikerült elmagyarázni pontosan, hogy miről is szó ez az ingyenes alkalmazás. Két dolgot kell telepíteni, előbb az S60 Ticker Server majd az S60 Tickert kell telepíteni (az alkalmazások itt letölthetők, de ez az eredeti oldal, ami német).

Szóval ezt mindenképp használni kell, ki kell próbálni. Egyelőre csak az SMS üzenet csorog végig a képernyőn, de valószínű a beérkező e-mailek meg egyéb info kijelzésére is alkalmas lesz. Most fáradt vagyok, képernyőképek később.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Bocsánat,hogy nem az aktuális bejegyzésed témájával kapcsolatban zargatlak,de sajna nem sikerült találnom más elérhetőséget.Pedig szivesen írtam volna mailt is és nem a blogod rondítanám.
Rá is térek a tárgyra röviden.Másfél hete kezdtük közös pályafutásunkat egy E65-tel,6630 óta nem tetszett meg igazán telefon,hogy lecseréljem,de most eljött az új szerelem.Viszont mint minden kapcsolatban,itt is vannak problémák. :) Olvastam a blogod,gondoltam,talán tudnál segíteni egykét kérdés megválaszolásában,sajna a blogban nem találtam a megfejtést.A teló használtan került hozzám,03-10-07 a szoftverfrissítés ideje,és a nokia oldala szerint jelenlegi aktuális frissítés van rajta. Egy másik oldalon olvastam bugokról,amit az első szoftver produkált,köztük az én problémámat is,miszerint a navigomb körüli 4 billentyű időnként nem akar működni,egy újraindítás orvosolja a problémát.Ez így is van,de vajon a szoftverfrissítésnél ezt nem sikerült kiküszöbölni,és általános probléma maradt,vagy egyedi az eset és az én telefonom nem stimmel?A másik furcsaság,a 6630-nál a témákat közvetlenül is lehetett törölni,ezzel szemben E65-nél alkalmazáskezelőből kell ugyebár.Nos első pár napban nekiálltam telefonom személyreszabásának.Telepítettem rá témákat,ami nem tetszett töröltem is azonnal.Egyszercsak feltűnt,hogy van 5 téma a telefonomon amit nem lehet kitörölni,mert az alkalmazáskezelő sem látja.A telepítési napló írja,hogy telepítve lettek,használhatók is,de megszabadulni nem igazán tudok tőlük.Felkerült a telóra mégegy alk.kezelő progi (ActiveFile),ami szintén nem találja meg ezeket a fájlokat.Szóval ott vannak,de jól elbújtak.Tudom ez apró hülyeség,de zavar,pláne,hogy nem találok rá megoldást. :)
Ha ráérsz írni és tudsz valami tippet adni,azt nagyon megköszönöm!
A mailcímem: slippy001@citromail.hu
Szia!

Vass Enikő írta...

Szia!

Megy level neked. Sorry, nem teszek ki mail cimet, mert spamet nem vagyok hajlando torolgetni.

Névtelen írta...

Szia!

Az a probléma az E65-ömmel, hogy az SMS-ek nem érkeznek meg rá, illetve ha én küldök, a jelentés függőben marad, még akkor is ha a címzett már megkapta az smst. Van valami ötleted, mi lehet ennek az oka?

Köszi! Judit

Unknown írta...

Hello!

Tud valaki segíteni?
Van egy E65-öm ( 1 éves lesz 29-én 9).
Legutóbb 4 napja frissítettem, és azóta nem tudok telepíteni rá semmit. Azt írja ki mindig, hogy " tanusítványhiba". Ha valaki tud segíteni kérem vegye a fáradságot és küldje a jagiczat@t-online -email címre!
Köszönöm!