2007. augusztus 16.

Automatikus billentyűzár

Még jó hogy van ez a blog, mert akkor kettős okom van rá, hogy kis érdekes alkalmazásokat keressek a neten. Egyrészt, ha valami idegesít vagy ha valamit hiányolok a telefonból, másrészt meg ugye van miről írni.

Újabb freeware alkalmazásokat kerestem és újabb oldalra bukkantam, ahol összegyűjtötték őket egy csokorba. A Symbian Freeware oldalon nem csak E65-re vannak alkalmazások, de erre a telefonra is lehet találni.

Amit kipróbáltam, és ami tetszett is nekem, az az Autolock nevű kis ingyenes alkalmazás. A program az általunk beállított inaktivítási idő után lezárja a billentyűzetet. Amikor a telefont összecsukjuk, akkor erre rákérdez, hogy zárja-e le a gombokat, de nálam gyakran előfordul, hogy nem figyelek oda, nem válaszolok erre a kérdésre, eltűnik ez az ablak, és akkor a billentyűzet nincs lezárva. Ilyenkor kinyitottam, bezártam és Igen-nel válaszoltam. Ezzel a kis alkalmazással ezt az extra mozdulatot spórolhatom mad meg.

A progam telepítésekor igen csak sok figyelmeztető ablak jelent meg (na jó kettő), de megérte kivárni őket.






Nagyon kevés és egyszerű beállítási lehetőség van:



Be tudjuk állítani, hogy engedélyezett-e az automatikus lezárás, illetve, hogy mennyi idő elteltével záródjon le a billentyűzet:



És ennyi az egész. Működik.

Nincsenek megjegyzések: