2007. augusztus 15.

Újabb freeware oldal

Elkezdtem kutakodni a neten újabb freeware alkalmazások után, és ezt az oldalt találtam. Szép számmal vannak itt fizetős programok, de hát engem az ingyenesek érdekeltek. Az ingyenes programok általában célprogramok, azt vettem észre.

Nos erről az oldalról a Metro (S60 3rd) nevű alkalmazást találtam érdekesnek, ugye nagyvárosok metróhálózatának térképét ígérte, ami azért turistáskodásunkkor igen hasznos lehet. Sajnos nem jutottam túl messze, a program telepítése elindult, ám tanúsítványhibát adott ki és így nem lett belőle semmi. Ezt az alkalmazást - és a hozzá hasonló nagy fájlokat - érdemes mindenképp számítógépen letölteni, mert fél mega, vagy akkor töltsük le telefonon át, ha wi-fin lógunk.

Indul a telepítés:



És a tanúsítvány hiba:


De még nincs vége. A letöltött zip tartalmazza a Nokia telepítő fájlt és egy Readme-t. A Readme leírja hogyan lehet a tanúsítványhiba ellenére is feltelepíteni az alkalmazást: az Eszközök/Alk. kezelő ott az Opciók gombot megnyomva a Beállítások menüpontot választva a Szoftvertelepítés pontnál azt kellene beállítani, hogy ne csak az aláírtakat, hanem Mind telepítse. Rejtély, hogy ezt miért nem tudom a telefonomon kiválasztani...



Nincsenek megjegyzések: