2007. augusztus 31.

Memóriakártyával gyarapodtunk

Boldogan jelentem, hogy 4200 magyar forint leperkálása után, amit az Aqua nevű üzletben hagytam egy Kingston 1 GB-os microSD kártya tulajdonosa lettem. A telefon belső memóriájából olyan 40 MB-nyi szabad, ez 12,55 percnyi felvétel elkészítéséhez elég, ezért gondoltam jól jönne egy bővítőkártya.



A csomagolás szerint életre szóló garancia jár a termékhez, ez - ugyancsak a csomagolás szerint - a Franciaországban, Németországban és Ausztriában nem érvényes. Vajon miért?

A microSD kártyához egy adapter is jár, így normál SD kártyaként is lehet használni. Az E 65-ben a mikro SD kártya helye az aksi alatt van, baloldalt, nem lehet eltéveszteni, mert ugye ott van a piktogram, hogy hogyan is kell behelyezni. Noha nem kötelező, de én kikapcsoltam a telefont, mielőtt behelyeztem volna oda a kis kártyát.

Bekapcs, PIN kód, elindul. Kamera gomb megnyomása után az Opciók/Beállítások/Videó menüpontnál lehet beállítani, hogy a memóriakártyát használja. A kártyám neve alapból No name :.-D.



Így máris a telefon azt írta ki, hogy egy órányi felvétel készítésére van elegendő hely. Ötig el kellett számolni, míg ezt kiírta.



Azt reméltem a Nokia PC Suite-ben lévő File Manager alkalmazás segítségével át tudom nevezni esetleg a kártyát, de nem engedi.



Otthoni gépemen van SD kártya olvasó, megpróbálom majd ott átnevezni.

De máris találtam egy bugot. Ha ki van nyitva a telefon a Kamera nézetben, bezárom a billentyűzetet, majd rögtön vissza is tolom, akkor a kép nem frissül, ott marad a kék háttér. Ha viszont lezárom a billentyűzetet, vagy bármit is csinálok, a kép frissül. Pici bug, de bug.

Update 2007. szeptember 5.:A memóriakártyára több mint egy órás felvételt lehet menteni, az egy órát valószínűleg csak azért írja ki, mert többet nem tud. Filmeztem vele vagy tíz-húsz percet és ezek után még mindig azt írta ki, hogy egy óra van hátra.

2 megjegyzés:

bornyitó írta...

Hali!

Az "Eszközök->Memória->Opciók->A mem.kártya neve" rész alatt át lehet nevezni, hogy ne NONAME legyen.

Üdv: mykee

Vass Enikő írta...

Szia!
Köszi! Ez lett volna az menüpont, amit soha sem nézek meg. Köszi, készül erről a poszt!!!