2007. augusztus 12.

G-mail postafiók

Az e-mail beállítani nem túl bonyolult ezen a telefonon, de valamiért soha sem szerettem ott használni, egyszer küldtem e-mail, talán kétszer, de ennyi. Utoljára mikor le akartam tölteni a leveleket, nem működött - fogalmam sincs, hogy miért. Ezért gyakran úgy néztem meg leveleimet, hogy a böngészővel bementem a Gmailre és normálisan megnéztem őket, mintha számítógépen tenném. Legutolsó alkalommal viszont el is olvastam, hogy mit ír a Gmail főoldalán - ha gyorsabb postafiókot szeretnél, akkor katt ide - vagy valami hasonló.



A www.gmail.com/app oldalról letöltöttem a Gmail alkalmazását. Biztonsági figyelmeztetés jött, de telepítettem az alkalmazást a kockázatot vállalva.







Azután telepítés következett.



A telepítések között meg is jelent a Gmail ikon.



Csak első alkalommal kell megadni a felhasználónevet és a jelszavat.







És ezek után értelemszerűen kell használni a programot, nagyon kézre álló. Csak angolul kell tudni hozzá.



2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia,

Előszőr is biztatnálak, hogy folytasd a blogot, jómagam most vettem 2 hete egy ilyen készüléket, és bizony a használati utasításban, vagy egyéb helyeken fellelhető leírások a telefonról elég elnagyoltnak, úgyhogy mindenképpen van igény az írásaidra :)

És rögtön egy kérdést is feltennék: Neked nem ugrik le néha a hálóról a kicsike? Ez az alső nokiám, szóval ez nemtom mennyire tipikus, nem ismerem a szoftvereiket, de többször fordult elő velem az elmúlt 2 hétben, hogy egyszercsak bontott a teló.
Szted? Vagy van esetleg elérhető szoftverfrissítés az E 65-höz? Olyan kis lomha így első blikkre...
Ja és ez függetlenként vettem, és t-mobilos simmel használom.

Előre is köszi, és jöjjenek azok a bejegyzések:)

V

Vass Enikő írta...

Kedves dr. Bóka,

Köszi a biztatást, nagyon jól esik, de tényleg. Örvendek, ha nemcsak a magam szórakoztatására, hanem más emberek hasznára is készül ez a blog.

Szoftverfrissítés még nem érhető el, pedig ráférne, ezen az oldalon lehet megnézni, ha van:
http://www.nokia.hu/appmanager/HungaryHungarianNOKIA_HUNGARY_47/Get_support;JSESSIONID_NCOM=hQ0KGGNpw0y1VqV0QrTtfnLq2NLJx21W5VLchmFhTV3QXr5FLhps!-317335477?_nfpb=true&_windowLabel=T61785030461177389773309&wsrp-urlType=blockingAction&wsrp-url=&wsrp-requiresRewrite=&wsrp-navigationalState=&wsrp-interactionState=_action%3D%2Fpageflows%2FSoftwareVersion%2FgetVersion&wsrp-mode=&wsrp-windowState=

Megnyugtatlak, lassúbb telefonok is vannak a világon, de ettől még lehetne gyorsabb is.

Ami pedig a hálóról való leugrást illeti, egyszer történt meg, hogy kaptam SMS-t, hogy nem érnek el, vagyis nem volt a hálón. Akkor léptem be a 3G zónába és váltott át volna automatikusan 3G-re, tehát emiatt történhetett. Egyébként nem tipikus, de mint minden telefont, nem árt heti-kétheti gyakorisággal azért ki-be kapcsolni. Ja én Pannonos vagyok...

A frissítést gyakran nézegetem, ha lesz, rögtön lbejegyzésben szólok.

Minden jót, és köszi!!
veniko