2007. augusztus 31.

Spot On

Ha azt szeretnénk, hogy a telefont elemlámpáként tudjuk használni és ne kelljen mindig egy gombot nyomogatni, ahhoz, hogy legyen fény, kitalálták a S60spotOn nevű freeware alkalmazást. Az alkalmazás semmi mást sem csinál, csak a képernyő megvilágítását bekapcsolva tartja mindaddig, míg ki nem kapcsoljuk azt.

Sajnos a telefonomra nem tudtam feltenni tanúsítványhiba miatt (a Metro telepítése is emiatt hiúsult meg), pedig autóban, térkép böngészése közben jól jönne.

Hasonló okok miatt nem tudtam telepíteni a CPU monitor alkalmazást, ami a CPU és a RAM teljesítményét figyelné.

2 megjegyzés:

Piszkos Fred írta...

Szia Enikő!
Én 1 napos e65 tulaj vagyok, s máris van egy rossz tapasztalatom. Korábbi 6280-asomhoz képest nagyon gyenge a hang, azaz, ha valakivel beszélek, olyan, mintha vödörből szólna, elég nehezen értem. Nálad nincs ilyen? Lehet valahogy a hanmagasságot variálni?
Laci

Vass Enikő írta...

Szia!

Sorry a rossz tapasztalatert. Nekem a hangja jo, neha van, hogy visszhangzik, de ilyenkor rossz a terero. Illetve ha a masik fel kihangositora teszi, akkor is rosszul hangzik. beszélgetés közben ha a telefon oldalán lévő hang gombot nyomod, azt amelyik felfelé mutat, akkor hangosabb lesz. Probálkozz azzal, írd meg majd esetleg ha jobb-rosszabb lett.